Nu har jag varit på kalas!

Barnkalas eller...ja, i alla fall kalas för mitt barn....Nybakt var det och proppmätt blev jag, ett otroligt enkelt sätt att banta....Ät vad du vill men lite mindre....Ja i alla fall tyckte de att det var kul att vi kom.....Mamma!!!!!!  jag har inte koppar så det räcker....eller skedar....eller tårtspade.....eller assietter.  Lugn lilla gumman...Mamma fixar...Kan bara säga att det var minsann inte igår som vi använde min ärvda kaffeservis...Men det var riktigt trevligt att kunna plocka fram den. Hädanefter kommer jag använda den mycket oftare...ja, varför ska man vara så rädd om gamla saker så man inte törs använda dem. Ingen blir glad av att ha saker i ett skåp eller nedpackat i ett förråd, bara för att de inte ska gå sönder...

Ja till kalaset igen...det var nästan så det såg ut som om de fyllde jämt....massor av paket och massor av släktingar....Ja, inte mina, för jag har inte så många kvar i nära familjen....men hans släkt....man blir ju nästan lite avis...vilken sammanhållning och att alla kommer......trots att de har flera stycken kalas samma vecka...Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0