Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Milla:

Utmaningen består i att man ska svara på nedanstående utvalda frågor
sen utmana yterligare fyra st
och såklart tala om för dem att de är utmanade.


Fråga 1: Vilken mat äter du ofta?
Svar: Greksallad

Fråga 2:  När du är på kalas, är det du som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Svar: Beror på vart eller hos vem jag är

Fråga 3: Var sitter du helst när du bloggar?
Svar: Framför datorn

Fråga 4: Köper du ofta trisslotter?
Svar: Nej ytterst sällan

Fråga 5: I vilken stad eller land har du haft den bästa semestern?
Svar: Mallorca

Fråga 6: Vilken TV-kanal tittar du helst på?
Svar: 4:an

Nu utmanar jag:
Suben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0